Li diuen Racessa Professional , o al menys aixo posava a les calques, es la bici en la qual vaig rodar durant un any tot i que ja feia temps que la tenia pero no la feia servir.
El motiu de la seva restautacio un pel extranya (casi fixed) es que he adquirid una nova flaca (nova per a mi) ja que es de segona mà, ja us la presentare mes avant a pesar de que no es res de l'altre mon, aixi pos per l'almacen quedava un ferro de ferro el qual tenia dos opcions o tirarla al xatarrero o tornarla a l'antoc propietari, i al final em vaig decidir per l'opcio 3 , restaurarla-convertir-la.
UNA FOTO D' ABANS
El proces ha sigut el seguent: Tallar tota classe de soports de canvis frenos i tot allo que sobraba, desmontada al complert, lijarla (quin tall de rovell)
i pintar-la 0 lerelos la vaig pintar jo en esprais que em va donar la Nuri fa mes de 5 anys i misteriosament encara funcionen
despres la feína mes dificil va ser anar aconsseguint a un preu modic i a poder ser 0 potencia ahead, manillar btt, manetes de fre btt, neumatics, tija de sillin, sillin clasic, punyos, plats i vieles, adaptador a single speed, pinyo i cadena resistent.
Per als adaptadors de single speed, vist que valien uns 20 o 30 lerelos vaig optar per fer-los en un tubo tallar a la mida, llavors fer malbe un caset de muntanya un Sram pg 990 9v. que tenia vell pel magatzem i quedarme un pinyo de la mida que vull, el tap roscat i el pinyo petit de 11 dents per a fer de carraca a l'hora d'apretar pero li vaig passar la radialeta per a eliminar les dents. Preu final 0 lerelos.
per ala tema del sillin pos la veritat es que estava enamorat d'un Brooks original pero valen lo seu uns 90 lerelos i com per la feina sempre sobra algun tros de polipell pos ficantli 54 remaches i tal alomillor asta queda be i tot em vaig dir, i aqui esta el resultat, la base es un Spezialized body geometry laidy molt comodo es el que me va dixar anar assentat durant 800 km al camino. Preu final 0 lerelos.
LA BASE
PREPARANT LA TAPISSERIA , POSANT REMAXES PER IMITAR EL BROOKS
RESULTAT FINAL, DONA EL PEGO I MES PEL QUE M'HA COSTAT
Les demes peces me n'he pogut sortir amb la meva.
- El manillar dorat es el de la sun el qual ja estava molt apurat pero per a la faena que te que fer aqui va mes que sobrat.
-Potencia i manetes de fre un regalet del meu amic Ramon GRACIES.
-Tija sillin una que tenia per casa tunejada a dorat, la vella me la va tocar destruir per a treurela ja que estava soldada al quadro.
-Plat i vieles. Com les que jo tenia eren ni mes ni menos que unes biopace de la epoca aixo vol dir plats ovalats els quals no m'anaven be ja que el single speed em produía tensades i destensades de cadena en les cosequents sortides de cadena, pos un altre amic Santi GRACIES m'ha donat unes vieles i plat redo Miche de 170 les quals eren les que saltaven al riu, poder alguna senyal los queda, per al Neumatics tambe vaig recorrer al mateix amic uns Michelin pro race 3, GRACIES de nou Santi.
-La cadena la vaig trovar nova i bonica al baul de los recuerdos del meu almacen, no se si sera resistent pero xula si ke ho es. Preu total de tot aixo ultim 0 lerelos
DETALL DE LA CONVERCIO A UNA SOLA VELOCITAT
TOTA ACAVADA A FALTA DE CANVIAR LO PLAT I VIELES PER LOS DE SANTI QUE FA POC QUE HE EREDAT, TAMBE LI FALTEN UNS PUÑOS LIZARD SKINS NORTH SHORE MARRONS PER A FER JOC EN LO SILLIN DEMANATS A BICIMARKET A PUNT D'ARRIVAR 9 LERELOS
Preu total de la bici contant que la bici tambe va ser un trueque en lo meu migamic Victor, 18 lerelos 9 dels punyos i 9 de la canya adaptadora per al ahead.
PD. vaig detras d'uns neumatics que he vist per les barcelones tambe de color marron son espectaculars pero me motiva mes poder dir que el preu final de la bici son 18 lerelos sense contar la ma d'obra... a pesar de que potser algun dia cauran los neumatics marrons jejeje
Com teu curres Jere!!!
ResponElimina