divendres, 17 de juny del 2011

presentascio del meu blog

Be despres de molt de temps meditant de fer o no fer este petit espai, al final m'he decidit i aixi aprofito per a presentarlo.

Es un lloc on es podra vore algunes de les rutes que faig en BTT de vegades sol i d'altres am bona companyia, tambe es podra vere si fem en la familia alguna excurcio a algun lloc bonic, i tot lo que a mi m'apassiona.
Poc a poc procurare que vaigue creixent e inclus ficare si m'aclarixo traks, videos... este sera el meu repte per aquestos dies. Gracies per llegir i espero que us agradi...

Voldria aprofitar per donarli ANIM a Puça am el seu nou repte, deixo el link per si el voleu seguir http://albertgine.blogspot.com/

3 comentaris:

  1. hola jere!! fàs bé de compartir les teves esperències... vinga ens veïem pronte!!

    ResponElimina
  2. Gracies per aportar el teu comentari avore sí poc a poc va creixent este blog

    ResponElimina
  3. Magnific Jere!! a ver si aixo se anima mes!!

    ResponElimina